Re: Jak to jest z wbudowana grafikÄ…?

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Fri, 04 Jan 2013 11:20:09 +0100

W dniu 2013-01-03 15:32, Padre pisze:

> Ja będę miał zainstalowane dwa Windowsy, XP64bit dla kompatybilności z
> posiadanym oprogramowaniem muzycznym i obsługi 8GB ram i Windows 7 do
> wszystkiego poza muzyką i z każdego z tych systemów będę korzystał tylko
> na jednym monitorze.

Jesteś absolutnie pewny że ten XP x64 będzie współpracował z danym
oprogramowaniem? Akurat ze starych bojów z WinXP x64 zapamiętałem go
jako absolutnie najbardziej niekompatybilny system MS z jakim miałem
styczność na desktopie. Raz że problem ze sterownikami, dwa że spora
część softu, zwłaszcza narzędziowego, wykrywała go jako Windows z
rodziny Server i odmawiała współpracy.
IMHO dużo lepiej sprawdza się Win7 x64 PRO/Ultimate i do tego wirtualna
maszyna od MS z Windows XP Pro albo VirtualBox.
Używam tak konfiguracji 3-monitorowej i pracuje się z wirtualnymi OSami
naprawdę fajnie nawet przy 8 GB RAM (wyczerpałem już niestety wolne
sloty na pamięć na mobo).
Oczywiście nie przeszkadza to podłączyć pod drugie wejście w monitorach
kolejnego PC (do 2 monitorów) ...ale w praktyce prawie z tego nie
korzystam. Po prostu nie chce mi się uruchamiać specjalnie drugiego PC
jak chcę coś na szybko zrobić.

--
/MB