Re: komp, reinstalka OS i nie startujÄ…cy komp

Autor: zlotowinfo <dupa_at_dupa.xx>
Data: Thu, 3 Jan 2013 21:41:29 +0100

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_at_nospam.o2.pl.cx> napisał w wiadomości

> Etam obudowa. Ale blisko - ja miałem coś takiego z tanimi
> klawiaturami/myszkami. Głównie na PS/2. Wymienione zostało wszystko
> praktycznie, poza klawiaturą. Przypadkiem, odłączyłem i jak ręką odjął.

oni majÄ… inne, najbardziej podejrzewam zasilacz
chociaż ten stary po podłączeniu innego nagle się obudził

i w tym momencie naszło mnie że może jednak jakieś styki
ale nic gołym okiem nie widać

no i kwestia czemu ta dioda zasilania dalej się pali mimo że większość
elementów odłączyło od zasilania, zabezpieczenie płyty? czy zasilacza

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/