Re: nfc

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 03 Jan 2013 14:49:06 +0100

Użytkownik qrt napisał:

> Nie - to tak nie zadziała - NFC działa na odległość max 20cm wiec wsiadając
> do samochodu lub wchodząc do owego koscioła musiał byś smyrgać telefonem po
> jakimś Tagu badź czytniku NFC.

Czyli kolejny sposob komunikacji urzadzen, co s jak kiedys Bluetooth ;)
Pierwsza rzecz, ktora sie wylacza, zeby nie zarla baterii, bo przydaje
sie sporadycznie (pomijajac ludzi z sluchawkami bt).

Widzialem w tv jakas reklame chyba zwiazana z placeniem smartfonem przez
nfc? tam (pomijajac, ze byli goli) trzeba bylo dotknac czytnika, cos jak
w paypass.

Ale jak to dziala na 20 cm - to w autobusie hacker bedzie mogl zebrac od
kilku osob dodatkowa danine za przejazd jego linią ;)