Re: Urządzenie wielofunkcyjne - prośba o pomoc

Autor: dddddd <nieprawidlowyadresemail_at_wp.pl>
Data: Thu, 03 Jan 2013 11:37:42 +0100

W dniu 2012-12-29 18:04, thorbringer_at_gmail.com pisze:
> Potrzebne mi jest urządzenie wielofunkcyjne do małej firmy
> - laser, kolor
> - zastosowanie: codzienny druk cz-b w małych ilościach, czasem kolor (zdjęcia), skanowanie dokumentów i zdjęć
> - jak najlepsza jakość druku i skanu
> - niski koszt tonerów
> - nie musi być szybka
>
> Budżet: do 2000 zł (ale nie mam potrzeby wydania całej tej kwoty)
>
> Będę wdzięczny za pomoc, w sieci niestety ciężko znaleźć pomocne informacje.

Ja kupiłem HP M175NW - jak na razie jestem zadowolony, ale
przedrukowałem dopiero niewiele ponad 600stron w dwa miesiące (zwykle
drukuję mniej) i jeszcze nie wymieniałem tonera (choć od ponad 100stron
drukarka mnie informuje żebym wymienił czarny - tylko po co jak jakość
jest dobra).
Moje wymagania były troszkę inne:
- też laser, kolor
- drukowanie w większości cz-b, sporadycznie kolor - schematy, kolorowe
rysunki (nie zdjęcia)
- skaner z podajnikiem
- karta sieciowa

--