Re: !!! uszkodzona glowna tabele plikow

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 31 Dec 2012 14:15:00 +0100

Dnia Mon, 31 Dec 2012 12:54:49 +0100, Kamil napisał(a):

> I co z tego wynikło? Otrzymał jakieś sensowne porady? Zresztą autor wątku jest
> na nie odpory, nawet jak je otrzymuje. Takie jak moja na tej grupie.

Przede wszystkim autor watku to megatroll, znany szczegolnie na grupie
programming. Podstawowa zasada jego dzialania na grupach to zadawac pytania
i olewac odpowiedzi oraz prowadzic dialog tylko z najinteligentniejszymi wg
siebie userami czyli w praktyce tylko z soba (czesto wystepujac przy tym pod
roznymi ksywami i dyskutujac ze soba na kilkanascie postow).

--
pozdro
R.e.m.e.K