Re: , pyt o płyta głównagrafikę

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Sat, 29 Dec 2012 18:52:54 +0100

W dniu 2012-12-29 17:12, PiteR napisał/a:

> Nie nerwujsia. Jakbyś popatrzył na jego nagłówek Path:
> To byś żauważył że używa jednego z najgorszych serwerów news w Polsce,
> który jest wolny i do tego gubi posty.
> On widzi grupę z opóźnieniem i dlatego często pisze duplikaty.
> http://piterpro.private.pl/serwer_news_mm.png
> ten serwer jest lepszy news.atman.pl
Opóźniony jest ten, na którego post poprzednio odpisałem a nie serwer,
którego używam
Posty widzę bez opóźnienia i nie ma żadnych problemu z gubieniem postów
więc nie pisz bzdur jeśli nie masz pojęcia o czym piszesz.

PS. jedną wiadomość wycofałem z całkiem innego powodu a nie dlatego, że
serwer ma opóźnienie

--
Czarek