Re: Wymiana uszkodzonej płyty na zbliżoną - Socket A

Autor: psuja-winxp <mateusz.brdon(SPAMPROTECT)_at_o2.pl>
Data: Tue, 25 Dec 2012 13:43:30 +0100

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Pewien ma. Jest grupa użytkowników którym wystarcza jednordzeniowy procek.
> Ale ja bym raczej już odpuścił płyty z chipsetami starszymi od nForce2, są
> zbyt stare i za tym awaryjne. Płytę z nForce2 kupisz za kilkadziesiąt
> zł, a Athlona 2400+ za 15. Tego Durona już nie wyciągaj, spuść go do
> śmieci razem z płytą.

Duron z DFI tak czy śmak miał wylądować w śmieciach, a na jego miejsce (z
braku lepszego złomu..., eee sprzętu) wsadzić z płyty MSI Athlona XP 2000+
pierwszej serii (180nm Palomino). A poza tym, co masz do KT400? Zresztą
mniejsza z chipsetem, płyta jest bardzo dobra (ma nawet jedno SATA! A jak
będę chciał to mogę zawsze znajstrować na niej IDE RAID ;)).

P.S: Myślałem o zakupie czegoś pokroju Athlona XP 2500+ na Bartonie (wiruje
na Alledrogo za ok. 20-25 PLN), ale spaliło na panewce i skończyło się na
chęciach.

P.S2: Czy jest mi ktoś w stanie łopatologiczninie wyjaśnić, jak wydłubać
procesor z podstawki i upchnąć w jego miejsce inny? Zdjąłem radiator,
podniosłem dźwigienkę blokady, ale za ChRL nie chce wyjść.

--
psuja-winxp