Re: Naziemna TV cyfrowa DVB-T w komputerze

Autor: mirekc <mirekc_at_interia.pl>
Data: Sun, 23 Dec 2012 09:44:47 +0100

W dniu 12-12-19 11:40, rumcajs pisze:
> Czy ktoś używał tunera lub karty pci do odbioru telewizji cyfrowej
> naziemnej w komputerze?

Tak. Tuner USB produkcji chińskiej kupiony na eBay-u za jakieś 25 zł.
Działa bardzo dobrze, jeśli chodzi o kanały SD. Na HD mam za słaby
komputer (ten tuner angażuje CPU do dekodowania i korzysta z systemowych
kodeków).

> Czy tuner USB przeznaczony na USB 2 da się używać na starszym komputerze
> z USB 1 ?

Bez szans, przynajmniej jeśli chodzi o mój tuner. Pomijając inne
przyczyny przekracza maksymalny pobór prądu dla portu 1.1. Nie uruchomi się.

> Czy ktoś używał tunera w postaci karty PCI? Jakie wrażenia i jaki model
> polecasz?

Tego nie próbowałem.