Re: Thunderbird - problem z czcionkami

Autor: Animka <animka.to.nie..ja_at_wp.pl>
Data: Sun, 23 Dec 2012 00:54:12 +0100

W dniu 2012-12-22 18:29, Macek pisze:
> Witam
> Mam problem z czcionkami w thunderbird 17
> Pisze się normalnie, ale wysyła już wiadomość z czcionka couriera(chyba
> - taka kwadratowa)
> W grupach dyskusyjnych przy odczytywaniu teĹź jest courier
> Próbowałem zmieniać czcionki w ustawieniach, ale to samo...
> Jak to zrobić ??
>
> ps. sorki za offtopic, ale na grupe a.p.mozilla mało kto zagląda.

Ja już to miałam we wcześniejszych wersjach.
Nie chciałam rezygnować z tego programu i w Edytorze Ustawień
powywalałam czcionki niepotrzebne, ustawiłam rozmiar i czcionkę.
Niepotrzebnie tam usunęłam tylko ISO-8859-1, bo jak jest jakiś post w
tym formacie to mam krzaki, ale przecież czytać nie muszę.

--
animka