dob贸r GeForce'a

Autor: don kichot <noreply_at_yahoo.com>
Data: Thu, 20 Dec 2012 22:35:46 +0100

Potrzebuj臋 doradzenia w nast臋puj膮cej kwestii: Mam taki zestaw :
p艂yta g艂贸wna Gigabyte GA-MA74GMT-S2
CPU: AMD Phenom II X4 955 - socket AM3, z boxowym ch艂odzeniem
RAM: modu艂y DDR3: 8 i 4GB.

K Graficzna jest zintegrowana na p艂ycie - chip AMD740G - od stronu OSu
widoczny jako Radeon 2100.

Poszukuj臋 osobnej karty graficznej na PCI Express x16, koniecznie na
chipsecie Nvidia i z wyj艣ciem DSUB. Musz臋 doposa偶y膰 zestaw z dw贸ch powod贸w:
1) Na zintegrowanej karcie nie dzia艂aj膮 nawet najprostsze gry,
2) Sterownik atikmdag.sys w Windows7 cz臋sto wywala mi BSODa. S膮dz臋, 偶e
nie radzi sobie ze wsp贸艂dzieleniem RAMu. Dzieje si臋 tak odk膮d do艂o偶y艂em
modu艂 DDR3 8GB ale tylko pod win7, Debian na osobnej partycji nie ma
偶adnego problemu.

Chc臋 wy艂膮czy膰 w BIOSie uk艂ad zintegrowany i prze艂膮czy膰 si臋 na uk艂ad
zewn臋trzny. Pocz膮tkowo my艣la艂em o GeForce210 z CUDA & PhysX jednak
opinie jakie znalaz艂em o tym modelu s膮 fatalne. Co mogliby艣cie do ww
konfiguracji zaproponowa膰 ? Komputer sporadycznie wykorzystywany do
grania, tak, 偶e nie chcia艂bym przesadnie inwestowa膰.

B臋d臋 wdzi臋czny za sugestie.