Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: Kazimierz <gd_filtr__at_rzeszow.mm.pl>
Data: Thu, 20 Dec 2012 10:53:00 +0100

Witam.

W dniu 2012-12-18 23:12, Kamikazee pisze:
> Poleæcie jaki¶ zestawy (p³yta g³ówna, dysk twardy, nagrywarka DVD,
> procesor, karta graficzna, zasilacz) do zastosowania typowo biurowych
> wklepywanie danych, programy ksiêgowo-rozliczeniowe (WF-GANG, P³atnik) w
> kwocie do 1000 z³. Zale¿y mi na sprawdzonych komponentach.

Ja kiedy¶ te¿ szuka³em takiego zestawu, g³ównie do zastosowañ biurowych
i Internetu, wiêc stwierdzi³em, ¿e nie ma co szaleæ z parametrami i
cen±. Pochodzi³em po sklepach komputerowych i w jednym z nich
zdecydowa³em siê na zakup sk³adaka, który by³ drugim najtañszym w
ofercie - wtedy to by³o oko³o 1000 z³. Po zakoñczeniu gwarancji raz w
roku otwieram go i dok³adnie czyszczê, to samo z zasilaczem. Komputer
pracuje ¶rednio po 6-7 godzin dziennie. Dzisiaj ma prawie 8 lat.
Do³o¿y³em w nim RAM, wymieni³em nagrywarkê CD na DVD i rok temu
wymieni³em zasilacz, bo mia³ problemy z zasileniem zewnêtrznego dysku
przez USB.

Tak wiêc Twój problem uwa¿am trochê za sztuczny, ¿e siê zastanawiasz nad
konfiguracj± i konkretnymi podzespo³ami dla sprzêtu biurowego. Chyba ¿e
te programy, o których mówisz, wymagaj± du¿ej mocy obliczeniowej, w co
w±tpiê.

Trafnego wyboru ¿yczê,
Kazimierz