opcja "wyłącz ładowanie baterii" Win8

Autor: Kuzan <kuzanski_at_o2.pl>
Data: Wed, 19 Dec 2012 13:33:55 -0800 (PST)

Witam !

Posiadam laptop Dell 5110 na którym fabrycznie jest zainstalowany Win7 64bit. Jako, że była okazja, żeby zakupić Win8 - zainstalowałem nowy system (upgrade). Wszystkie aplikacje działały, ale komputer ogólnie lekko zamulał (już na 7mce), więc użyłem opcji "odświeżanie systemu". Komputer działa szybciej, aczkolwiek w panelu sterowania, w opcjach zasilania zniknęła mi opcja "wyłącz ładowanie baterii" (bardzo przydatna opcja). Czy ktoś wie jaki sterownik czy oprogramowanie Della jest odpowiedzialne za tą opcję ? Na stronie Della się rejestrowałem, szukałem, ale nic nie znalazłem :/

Z góry dzięki za wszelką pomoc...