Re: Problem QNAP TS-112

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Wed, 19 Dec 2012 10:36:31 +0100

Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> Spróbuj na początek z innej przeglądarki/innego kompa ;-)

IE, Chrome, FF ... wszędzie to samo ... na razie walczę z grypą która jest
tak samo wredna jak ten Qnap :) może jutro podjadę do brata gdzie stoi Qnap
4-dyskowy i tam na pewno działa więc będzie łatwiej podpiąć następny.

> Np. FF na kompie z którego piszę potrafi czasami zamiast załadować
> stronę próbować ją zapisać - tak jakby nie potrafił zinterpretować kodu
> strony. Może to nie wina NAS-ów.

Na Qnapclub znalazłem że to może być wina uszkodzonego FV ale nie wierzę że
dwie sztuki mają to samo ..