ibm lenovo t61 nie ładuje baterii

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Wed, 19 Dec 2012 08:49:19 +0100

Witam

Bateria whitenergy 5500 mAh. Nie znam niestety oznaczenia.

Dostałem ten komputer z naładowaną baterią, podziałał jakiś czas i padł.
Dodatkowo
problem był z urwaną wtyczką w zasilaczu. Wtyczkę naprawiłem i laptop działa
ale
bateria się nie ładuje. Oczywiście wykrywa ją prawidłowo (można zobaczyć pod
windowsem) tylko miga dioda ładowania (co niby świadczy o problemie z
baterią) i jest
cały czas ładowanie: 0%

Czytałem już o problemach z kablem (nie podłączony dodatkowy przewód) ale w
tym
modelu chyba tego przewodu jeszcze nie było i środkowy pin wtyczki raczej do
niczego
podpięty nie był.

Podobno padały też bezpieczniki w baterii. Większość opisów dotyczy jednak
oryginalnej
baterii a ta to jakiś zamiennik i nie wiem jak się zabrać za jej otwieranie.
Raczej się nie da
bo jest sklejona.

Jakieś pomysły ? Bateria jest mi potrzebna tylko po to żeby komputer się nie
wyłączył przy
3 sekundowym zaniku napięcia w sieci. Ta trzymała dużo dłużej i bardzo mi
zależy na jej
przywróceniu do życia.