Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Wed, 19 Dec 2012 02:03:42 +0100

On 2012-12-19 01:52, $heikh el $hah wrote:
[.....]
> Temat jest o samym pudle, więc ja założyłem, że monitor już jest, albo
> będzie, a i przyzwoitą klawiaturę można kupić za 100 zł, choć ja uznaję
> tylko jedną i jak M$ przestanie rozwijać jej wersję, to się chyba
> pochlastam.
Jakiś tani nowy monitor 22" to 500zł, a pozostałe 500zł na
poleasingowego blaszaka z legalnym Win XP/7. Do Płatnika & Co spokojnie
wystarczy. A jeśli monitor już jest to tym lepiej. Co zaś się tyczy
klawiatur, to w porównaniu do tego co oferują komputery przenośne to
każda desktopowa klawiatura (nawet taka za 15zł :-D ) jest świetna. :-D