[NTG/OT] Apel do pracowników [MOCNY ZASILACZ]

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Wed, 19 Dec 2012 00:03:54 +0100

Suchar, wiem, ale właśnie znalazłem na zew. HDD (trochę przeze mnie
kiedyś zmodyfikowaną/poprawioną wersję) i już po jednej szklaneczce
brandy dodatkowo poprawia humor:

Drodzy Pracownicy,
po wielu skargach i wnikliwych obserwacjach, zarząd naszej firmy
postanowił wprowadzić zakaz używania wulgarnego języka w czasie pracy.
Od dzisiaj nie wolno używać wewnątrz firmy w procesie wytwarzania,
przekształcania i przekazywania informacji pomiędzy jednostkami i
grupami pracowniczymi słów powszechnie uznawanych za obraźliwe bądź
wulgarne. Drodzy pracownicy, musicie zdawać sobie sprawę z tego, że
bardzo często macie do czynienia z osobami o wiele wrażliwszymi od
siebie i używając przesadnie swobodnego języka, możecie kogoś urazić czy
spowodować u niego nieodwracalne zmiany psychiczne. Ten typ języka nie
będzie już tolerowany, a kto się nie zastosuje do tego zarządzenia
poniesie surowe konsekwencje. Aby ułatwić wszystkim ‘przejście’ na
akceptowalny dla wrażliwych uszu język, zarząd przygotował podręczną
listę wyrażeń zamiennych pt.: "LEPIEJ POWIEDZ". Zwroty zostały tak
opracowane, że sprawna werbalizacja konceptów i informacji będzie
możliwa bez straty czasu i wysokiej efektywności komunikacji.
Poniżej publikujemy przygotowaną na podstawie dogłębnych badań
środowiskowych listę.

LEPIEJ POWIEDZ: Być może mógłbym dzisiaj zostać po godzinach.
ZAMIAST: Czyś ty ochujał?! Co ja, kurwa, domu nie mam, czy co?!

LEPIEJ POWIEDZ: Myślę, że w ten sposób nie uda nam się tego zrobić.
ZAMIAST: I tak, kurwa, do zajebania! Całe życie z kretynami!

LEPIEJ POWIEDZ: Może powinieneś jeszcze to sprawdzić...
ZAMIAST: No i weź tu, kurwa, tłumacz debilowi...

LEPIEJ POWIEDZ: Nie uczestniczę w realizacji tego projektu.
ZAMIAST: A chuj mnie to obchodzi!

LEPIEJ POWIEDZ: Hmm... To bardzo interesujące...
ZAMIAST: O czym ty, kurwa, pierdolisz?!

LEPIEJ POWIEDZ: Spróbujemy to jakoś rozplanować...
ZAMIAST: I, kurwa, dopiero teraz mi o tym mówisz?!

LEPIEJ POWIEDZ: On nie jest zapoznany ze sprawą...
ZAMIAST: Jak zwykle był zajęty lizaniem czyjejś dupy!

LEPIEJ POWIEDZ: Przepraszam Pana...
ZAMIAST: I chuj ci w dupę...

LEPIEJ POWIEDZ: Jestem w tej chwili zawalony robotą...
ZAMIAST: I co, kurwa, mam jeszcze zrobić?! Mam płacone za godzinę!

LEPIEJ POWIEDZ: Lubię wyzwania...
ZAMIAST: Poszukaj sobie kogoś głupszego od siebie do czarnej roboty...

LEPIEJ POWIEDZ: Nie za bardzo mogę ci w tej chwili pomóc.
ZAMIAST: Pojebało cię?! Frajera szukasz?!

LEPIEJ POWIEDZ: Ona jest agresywną i przebojową osobą.
ZAMIAST: To suka jakich mało!

LEPIEJ POWIEDZ: Mógłbyś jeszcze popracować nad robieniem tego.
ZAMIAST: Przecież ty, kurwa, nie masz zielonego pojęcia jak to się robi!

LEPIEJ POWIEDZ: To jest dla mnie kłopotliwe...
ZAMIAST: Chyba cię, kurwa, pojebało!

Z góry dziękujemy za zastosowanie się do niniejszego zarządzenia i
życzymy miłej atmosfery w komunikowaniu się ze współpracownikami, mając
jednocześnie nadzieję, że nasz drobny wkład w postaci przygotowanej
listy przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy i usprawnienia
komunikacji.

Z poważaniem,
Departament Kadr

--