Re: Wymiana sprzętu

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Tue, 18 Dec 2012 20:36:58 +0100

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia_at_jewish.org.pl> napisał w
wiadomości news:20121218162239.012a5187_at_babcia-workstation...

Mi nie zdążyły, no i jeszcze 2 sztuki w jednej maszynie na raz, z tym że
rozsypało RAID1 na 2 dyski osobno a ten co jeszcze był w stanie pracować
dostał jakiś wewnętrzny limit transferu na max jakieś 2MB/s.

> No ale zdarza się najlepszym. ;-) Swoja droga bywa u mnie ciekawie. Np.
> miałem swego czasu w wielu komputerach dyski IBM z padającej serii
> DTLA - sławetny "click of death". Innym padały jak muchy a u mnie na
> ~70-80 sztuk zdarzyła się jedna awaria w okresie gwarancyjnym. A
> gwarancje dawali OIDP na 3 albo na 5 lat.

Mi padły na gwarancji w bardzo krótkim czasie, Było RAID0 więc poszedł
system na drzewo. Stawianie serwera SUN z Solarisem to było wtedy dla mnie
nie lada wyzwaniem :)

--
Irokez