Re: Ile pamieci w plycie Shuttle AK32?

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Mon, 17 Dec 2012 18:31:11 +0100

W dniu 2012-12-17 18:05, m4rkiz pisze:

> linka zapomnialem
> http://allegro.pl/[...]

Masz jakiś interes w tej aukcji czy co? Bo taką samą ślepą uliczką jest
dziś pakowanie się w DDR2 i staroć pt. jednordzeniowe Pentium4 za blisko
200 zł.
Można albo zostać przy tym KT266 z 768 MB RAM, albo jak trafi się
okazyjne moduł 512-1 GB DDR1 przy cenie za 1-3 piwa i chipsy (tylko
wtedy ma to sens) wymienić ten 256 MB na 512MB-1GB, albo jak już
zmieniać całą platformę to na płytę z obsługą DDR3, współczesnych CPU,
PCI-E x16 na płycie i najlepiej zintegrowaną w CPU lub chipsecie
grafikę. To co zaproponowałeś to zmiana całej platformy i nadal ślepa
uliczka z AGP, DDR2, bardzo mało wydajnym CPU i ograniczoną możliwością
upgrade, przy okazji gratis dostaje się konieczność postawienia systemu
od nowa (wersja BOX windows albo linux itp) lub co bardziej prawdopdobne
licencja OEM idzie do kosza, której wartość przekracza wartość zarówno
wyjściowego komputera, jak i zaproponowanej na zmianę platformy na P4.

--
/MB