Re: Tablet, wszystkomający

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 17 Dec 2012 15:16:35 +0100

Dnia 2012-12-16, o godz. 22:18:38
RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl> napisał(a):

> Tablet do pracy ? Napiszesz co to za praca ?

Sieci plus support techniczny różnych urządzeń sieciowych.. Ja tak
używam. Mam na nim kilkanaście GB dokumentacji (i drugie tyle w
chmurze) i korzystam na bieżąco. Zastąpił laptoka. Zdecydowanie
szybciej się odpala i wygodniej na nim przegląda. Próbowałem z Kindle
ale e-ink kiepsko nadaje się do czytania kolorowych schematów a i
obsługa PDF-ów nie jest na nim szybka i komfortowa. Zaczynałem z
7-calowym Galaxy Tabem ale w tej chwili wole iPad-a bo 7-cali to
jednak często dla mnie zbyt mało. PDF-y wrzucam za pomocą box.net albo
iTransferem bo iTunes nie za bardzo mi do gustu przypadł. Z klawiaturka
na BT całkiem sprawnie jako terminal sobie radzi.

Zdrówko