Re: agito.pl - Wasze opinie

Autor: Franc <sdsf_at_wp.pl>
Data: Mon, 17 Dec 2012 08:56:00 +0100

Dnia Sun, 16 Dec 2012 16:14:48 +0000, DooMiniK napisał(a):

> Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
> który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
> sklepem? (pozytywne/negatywne)?

Zawsze się znajdzie ktoś, kto ma negatywne doświadzenia.
Ja miałem z nim takie gdy chciałem kupić kartę graficzną do kompa. Okazało
się, że wystawili do sprzedaży pozycję której nie mieli na stanie i zaczeli
robić dziwne rzeczy - zamykali zamówienie, kręcili, kasowali itp.
Dałem sobie z nimi spokój.

--
Franc