Re: krzaczki w postach grup dyskusyjnych

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 16 Dec 2012 23:14:40 +0100

W dniu 2012-12-16 23:04, Filip454 pisze:

> 40 niedokończone? To naj czytnik.

W przypadku hardware'u można dyskutować, bo zazwyczaj da się empirycznie
przetestować daną rzecz, ale w przypadku softu nie widzę sensu. Fakt
jest jednak taki, że ostatnia wersja 40tude to beta z listopada 2007, a
Thunderbird alfa z tego samego miesiąca, ale bieżącego roku...
Niewątpliwie 40tude ma wiele zalet, ale w pojedynku z Thunderbirdem
jednak przegrywa (przynajmniej dla statystycznego użytkownika).

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$