Re: agito.pl - Wasze opinie

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 16 Dec 2012 21:52:50 +0100

W dniu 2012-12-16 17:14, DooMiniK pisze:
> Witam.
> Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
> który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
> sklepem? (pozytywne/negatywne)?

Chyba nic u nich nie kupowałem, ale to stara, duża 'firma' jest, więc
jeśli cena najlepsza, to problemów bym nie przewidywał.
Za to dla mnie odkryciem roku jest morele.net z rewelacyjnymi cenami i
ponoć największą siecią punktów odbiorczych. Za klawisze w stacjonarnym
gość chciał 350 zł. Po znajomości, z największym możliwym rabatem
jakiego mógł udzielić – 330. A zamawiając w morele i odbierając
następnego dnia w punkcie, kosztowały mnie ostatecznie 275 zł i trochę
czasu, bo Mogilskiej (KRK) nie miałem po drodze.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$