Re: krzaczki w postach grup dyskusyjnych

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Sun, 16 Dec 2012 09:41:40 +0100

Dnia Sat, 15 Dec 2012 23:12:58 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

> A w czym jest lepszy od Thunderbirda?

Hmmm... Używam 40Tude od tak dawna że jeszcze nie było Thunderbirda :) Ale
postanowiłem błąd naprawić i zajrzałam do Th. na moim Mincie. Wersja 17.0.
I pomimo usilnych poszukiwań nie znalazłem miejsca w jakim powinno się
zakładać konta newsowe :) (Nie istnieje opcja Plik>Utwórz itd.) I już masz
powód dla którego 40Tude jest lepszy. Zawsze znajdziesz w nim miejsce do
zakładania konta :)
Ale żarty na bok. Zajrzę jeszcze na w7 i tam sobie obadam Th. Ale tak na
gorąco - 40Tude ma gesty i na pewno jest dużo bardziej konfigurowalny i
elastyczny niż Th. Dla przykładu - możesz zainstalować 40Tude na windzianej
partycji, po czym odpalać go z partycji linuksowej wskazując dla wine jego
plik dialog.exe. A nawet możesz nosić zainstalowany na penie i sobie go
odpalać gdzie zechcesz (choć tego nie próbowałem).

--
Jacek