Re: Płyta MSI K7N2G i jakiś fastTrack w BIOS

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Fri, 14 Dec 2012 10:09:35 +0100

Dnia Fri, 14 Dec 2012 01:18:03 +0100, JoteR napisał(a):

> Wiem, przejrzałem uprzednio manual od tej płyty i FAQ MSI. Czy
> wątkopodawca również? ;->
Manual tak, FAQ nie. Szkoda tylko że nie bardzo wiem czego szukać.

> Być może ma wgrany BIOS od modelu bez kontrolera, bo support MSI uparcie
> twierdzi, że należy wyłączyć "OnBoard PCI Controller" w sekcji Integrated
> peripherials. O dodatkowym BIOS-ie ani słowa.
Moja płyta ma nalepkę K7N2G i nic ponadto, żadna tam K7N2G-L czy K7N2G-ILSR
czy MS-6570.
BIOS mam wg. płyty taki:
Phoenix Award BIOS v6.00PG
W6570NMS v2.0 080204 13:14:36
a na stronie MSI http://www.msi.com/product/mb/K7N2G.html#/?div=BIOS
biosy wyłącznie do wersji z kontrolerem SATA/RAID i żadnego który byłby
jednocześnie v.2 i 080204. Z kolei na stronie
http://pl.msi.com/product/mb/K7N2.html#/?div=BIOS żadnego v2 ani 080204.
Odnoszę wrażenie że jest to lekki bałagan. W każdym razie u mnie w sekcji
Integrated Peripherials nie ma opcji OnBoard PCI controller ani nic
podobnego.

--
Jacek