szerokie obudowy mATX

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Thu, 13 Dec 2012 20:51:14 +0100

Chciałbym zmajstrować dwa ciche blaszaki, w zasadzie 90% pasywne - tylko
12cm wentylator w zasilaczu. Wszystkie potrzebne graty mam, sprawdzone,
działa swietnie zimno i stabilnie. Tylko że mam radiatory na cpu -
scythe mugen który sam ma wysokość ~16cm (można go o 5mm obniżyć,
usuwając ozdobne kapselki z końców rurek), oraz scythe orochi - jeszcze
większy kloc, niby poziomy, ale też 15.5cm wysokości (bez wentylatora).
Razem z grubością CPU, podstawki pod CPU, PCB płyty głównej, kołkami pod
płytą - wychodzi na wysokość 19 i 18cm ...

I teraz powstaje problem, skąd wziąść obudowę mATX, która na wysokość
będzie miała te ~19cm (od płaszczyzny blachy pod płytą, do pokrywy)?
Niby sÄ… obudowy troszkÄ™ grubsze - np AEROCOOL PGS QS-202
http://il.systemb2b.com/pic/partspics/C3265054_4.JPG (szeroka na 20cm),
ale mam wrażenie że w niej jest po prostu płyta główna "wyżej", pod
płytą jest 2cm pustej przestrzeni. Czy ktoś ma taką (lub inną
grubą/szeroką) obudowę i może zmierzyć, ile cm jest na płytę razem z
chłodzeniem?
Zależy mi na zamknięciu obudowy :) więc ani wywalenie dekielka, ani
wycinanie wielkiej dziury nie wchodzi w grÄ™ ;)