Wymiana sprzętu

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 13 Dec 2012 10:25:43 +0100

Witam!

Powoli myślę nad zmianą platformy.

Dotychczas był to Quad 6600, GF 8800GT, 4GB RAM na
MoBo Gigabyte P35-DS4.

Zastosowanie obróbka fotografii (Lightroom) i sporadycznie
montaż video, internet i od czasu do czasu jakaś gierka (CoD, Far Cry).

Tak jak się z zoorientowałem to najsensowniejszy wybór wydajność/cena
ma to Intel i5-3570 3.40GHz 6MB BOX.
Jak ten procek "obudować" w resztę podzespołów ?
MoBo najlepiej Gigabyte lub Asus - wymagania jak najwięcej SATA 2/3,
stabilna - choć nie zamierzam sprzętu podkręcać.
RAM - myślę, że tak minimum z 16GB (najlepiej z możliwością rozbudowy).
I do tego GPU około 500zł.

Mam z poprzedniego sprzętu PSU Corsair 550W - myślę, że wystarczy do
tego zestawu ? Nowy CPU trochę mniej ciągnie - ale GPU będzie więcej
potrzebować.