Re: Monitor do 700zł

Autor: LPPL <ummagumma_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 12 Dec 2012 18:58:58 +0100

Użytkownik "DooMiniK" <bachus_at_post.pl> napisał w wiadomości
> Chcę kupić komuś na prezent monitor.
> Cel: okazjonalnie gry (ale nie żadne szybkie strzalanki), filmy,
> zwykła praca "biurowa", czasem podstawowa praca na programach
> graficznych (ale nie mam 3000zł na wypasiony ekran...). Osoba ta
> teraz pracuje na 7-letnim zużytym 17cali CRT, więc i tak powinno być
> lepiej). Chcę kupić w Proline.
> http://www.proline.pl/?p=IIY+PLE2273HDS-B1
> Iiyama ProLite PLE2273HDS-B1 22" 2ms
> Co sądzicie? Czy Przekątna ekranu 21,5 cali (sam już nie wiem, czy to
> 22, czy 21.5) i natywna rozdzielczość 1920x1080 to dobry wybór? A może
> [...]

Dla kogoś kto 'pracował' na 17 przesiadka na 22 i tak będzie doświadczeniem
pozytywnym, chociaż gdyby mi zależało, żeby prezent dał tzw. kopa, to
dołożyłbym te 5% i...
http://www.agito.pl/monitor-dell-23-led-u2312hm-2492-499108.html?utm_content=499108&utm_source=skapiec.pl&utm_medium=Feed&utm_campaign=wszystkie

--
LP