Odp: jaki nie-super laptop, ale z mocna bateria

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed, 12 Dec 2012 13:20:56 +0100

Kupiłem ostatnio dla pewniej pani używanego Della w doskonałym stanie za
1200zł (2.6GHz, 4GB ram, Win 7). Po 3 tygodniach pani dzwoni, że się laptop
zepsuł. Okazało się, że używała go w tym czasie do przeglądania internetu,
sprawdzania poczty i takich tam ważnych spraw ale nie wiedziała, że trzeba
podłączyć zasilacz. Po naładowaniu Windows 7 pokazuje przewidywany czas
pracy na baterii w okolicach 7h na standardowych ustawieniach. Przyznam, że
pierwszy raz spotkałem się z taką żywotnością baterii w zwykłym laptopie.

PC