Re: Wtyk speakera lub podobny

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 11 Dec 2012 10:28:26 +0100

W liœcie datowanym 10 grudnia 2012 (19:20:06) napisano:
> Jak sie po polsku nazywa wtyczka 4-pinowa typu takiego jak od speakera do
> obudowy, cos takiego:

> http://www.moddiy.com/products/Dupont-4%252dPin-Female-Motherboard-Speaker-Connector-%252d-Black.html

> Lub tez jak nazywane sa w handlu pojedyncze piny, ktore sa stosowane w
> pinach laczacych obudowe z mobo (reset, power, hdd, etc.)?

> Probuje takie cos wygooglowac, zeby kupic i za cholere nie znajduje.

"Wtyczka na goldpiny" :). Występuje w różnych szerokoœciach.
Jak się nie ma wprawy, to dosyć upierdliwe w montażu, najlepiej kupić
już założone na przewody:

http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-bls-evb-goldpin-2-54-i2858476385.html
http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-2xbls-evb-goldpin-2-54-i2852201476.html
http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-3xbls-evb-goldpin-2-54-i2852201515.html
http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-4xbls-evb-goldpin-2-54-i2852201443.html

Nie biorę odpowiedzialnoœci za tego konkretnego sprzedajšcego - po
prostu pierwszy mi się nawinšł pod rękę.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub