Re: pc na itx

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Tue, 11 Dec 2012 00:00:08 +0100

W dniu 2012-12-10 22:46, JDX pisze:
> On 2012-12-10 19:36, $heikh el $hah wrote:
> [.....]
> Pracujesz z programami od Adobe (jakaś grafika jak mniemam) na jakimś
> g...ym 17" wyświetlaczu wbudowanym w notebooka? :-D Trochę to zabawnie
> musi to wyglądać. :-D Poza tym OP napisał że czasami komputer będzie
> wykorzystywany do CAD-a i PSpice (pewnie robi w elektronice) a do tego
> też duży monitor jest dosyć przydatny. Zwłaszcza do CAD-a.

A to jakiś duży problem podłączyć choćby nawet telewizor do laptopa? :>
Wiem, wiem. Koszty. :(
Toteż napisałem pół-żartem. Do każdego (poważniejszego) przeznaczenia
sprzęt trzeba sobie dostosować. Ja np. dużo piszę i za same klawisze +
mysz zapłaciłem blisko 500 zł.
Zaś grafiki wielkiej nie robię. Ot, Photoshop i Audition. Pewnie, że
wygodniej by się pracowało na większym monitorze (bo do matrycy z mojego
laptopa zastrzeżeń nie mam żadnych), ale i na 17" da się robić.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$