Re: Wtyk speakera lub podobny

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 10 Dec 2012 20:52:28 +0100

Dnia Mon, 10 Dec 2012 20:10:23 +0100, JoteR napisał(a):

> The page you were looking for appears to have been moved, deleted or does
> not exist

U mnie strona normalnie dziala, ale to fotka z niej, moze sama Ci zadziala:

http://www.moddiy.com/product_images/h/541/view_image__25733_zoom.jpg

> Piny stosowane w pinach?

Trudno mi to opisac, stad klopot ze znalezieniem. Jeszcze jeden obrazek:

http://pctechguide.com/images/tutorials/mboard/power.jpg

Takie jak na obrazku, szukam jeden wtyk na 4 piny lub 4 wtyki na pojedyncze
piny.

> Chyba chodzi ci o te zaciskane koncĂłwki na kabelki?
> Poszukaj pod "zlacza he14".

To wyglada jak wtyki od np. zasilania coolera. Ale to nie to.

--
pozdro
R.e.m.e.K