Re: Budżetowy SDD :)

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 10 Dec 2012 12:31:47 +0100

Dnia 2012-12-10, o godz. 12:15:56
"Chris" <chris_at_spam.pl> napisał(a):

> Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> Nie ma czegoś takiego jak BASIC :) jest seria 840 i 840 PRO
> http://www.samsung.com/us/computer/memory-storage/all-products

Nie do końca. Samsung określa wewnętrznie serie 840 jako "basic series"
w odróżnieniu od PRO. Nazwa nie pojawia się w specyfikacji ale się nią
posługuje a za nim sporo dystrybutorów. Przynajmniej tak twierdzili na
prezentacji na której byłem - robią to żeby nie pomylić obu linii o
nowych numerkach. A i tak zdecydowałem się w końcu na 830 w wersji
256GB. ;-)

Zdrówko