Re: laptop lub PC za 1500-2000zł

Autor: dddddd <nieprawidlowyadresemail_at_wp.pl>
Data: Sun, 09 Dec 2012 19:20:54 +0100

W dniu 2012-12-09 13:21, PiteR pisze:

> Ja tam się nie znam na sprzęcie ale przemyśl takie rzeczy
>
> -Samsunga 15 cali z i5 można kupić za 2300zł

wolałbym coś mniejszego, 15" to IMO urządzenie stacjonarne, a jak będzie
to laptop to będzie się go chciało zabrać w trasę. Osobiście mam 13,3" i
jest dla mnie idealne - używam tego na codzień do pracy + przenoszę
(przy czym w większości pracuję na zasilaniu sieciowym bo jak dojadę
baterię w jednym miejscu to akurat w następnym jest mi potrzebna a już
jej nie ma...)
Laptopa z reguły bierze się na kolana- a do tego 15" to za duży klocek,
stacjonarny będzie stał w jednym miejscu, a docelowo przeznaczę go na
serwer cctv

> -im większy ekran tym lepiej

w PC tak, w laptopie imo nie

> -czy cichość jest priorytetem?

nie

> -czy bedziesz go podłaczał do telewizora?

nie

> -gdzie wtedy schowasz pc?

pc ma być osobnym urządzeniem, mam za mały TV żeby komfortowo na nim
przeglądać komputer...

> -czy obawiasz się że laptop się zepsuje (vs pc modułowy).

nie

--
Pozdrawiam
Lukasz