Re: pc na itx

Autor: aL <bigalex_at_wp.pl>
Data: Sun, 09 Dec 2012 18:11:25 +0100

W dniu 2012-12-09 17:42, wowa pisze:
> Witam
> Przyszedł czas na zmianę komputera. Do tej pory P4 3GHz w zasadzie
> wystarczają i nie musi być nic mocniejszego. Zastosowanie domowe bez
> gier, czasem jakiś CAD lub PSpice. Interesuje mnie oszczędność miejsca i
> prądu. Pytanie jest takie: Czy ktoś ma i używa komputera na płycie typu
> ITX jako podstawowego peceta? Jakieś opinie, uwagi? Polecane podzespoły?
> Wojtek

Składałem niedawno na mini ITX zestaw dla znajomego na platformie
Intela: Xeon E3-1240 V2 + Asus P8Z77-I w małej obudowie BitFenixa Prodigy.
Działa tak samo, jak zestawy w klasycznych obudowach Midi tower. Zajmuje
jedynie mniej miejsca i obudowa stoi na biurku. Jeśli to jest celem to
polecam.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.