Re: router na "malutkim" PC

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun, 09 Dec 2012 17:00:18 +0100

W dniu 2012-12-08 23:06, Piotr Rezmer pisze:
> Problem w tym, że zdecydowana większość routerów używa modemów w trybie
> PPP. Znalazłem jednak informację że jest taki router Dovado Tiny, który
> pracuje właśnie w trybie DirectIP i nie wnosi ograniczeń jakie są przy
> PPP. Router jest dostępny nawet na allegro (419 zł), w komentarzach
> informacja o "wyciÄ…ganiu" 70Mb/s.
> Wydaje się, że chyba trzeba będzie odżałować i wydać te 4 paczki. Mam
> jedynie nadzieję że da się ten router ustawić w tryb wyłącznie bridge,
> bez NAT.
Za 400zł to kupisz też "terminal" będący komputerem x86, np:
http://allegro.pl/terminal-hp-5720-via-1ghz-512mb-512mb-win-xp-embed-i2825452716.html
Podany pobór prądu - 40W to ma jego zasilacz moc maksymalną, realnie
pobiera 18-22W podczas pracy.
Pamięć Flash: 512 MB - jest widziana jako dysk twardy, jakbyś dobrze
pokombinował, to system się powinien na to zmieścić spokojnie.