Re: Budżetowy SDD :)

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 09 Dec 2012 15:07:41 GMT

On 2012-12-09, Jacek <ala_at_ola.pl> wrote:
> Podobno Kolega nie zwraca uwagi na koszty - patrz 'Intel planuje BGA swoich
> procesorów', gdzie PK uważa, że tak będzie lepiej.
> A że drożej, to nieważne dla Kolegi PK.
> Masz w dupie wszystkich, a sam chcesz tanio???

Ale planujesz coś dorzucić do wątku o dyskach?
W ogóle już kilka razy (może z 5) na dwóch (!) grupach obiecywałeś mi
PLONKa lub pisałeś, że nie chce Ci się ze mną gadać.
Naprawdę nie masz życia? Żona Cię nie chce? Do pracy jutro nie idziesz?
W telewizji nie ma niczego ciekawego?

Ja nie jestem z tych, co lecą na takich "usenetowych macho", więc jeśli
na coś liczysz, to od razu Cię informuję, żebyś sobie odpuścił.

pozdrawiam,
PK