Re: [info] bateria do laptopa

Autor: Lukasz Olesiejuk <maly_at_NOSPAMwarpie.net>
Data: Thu, 6 Dec 2012 19:13:21 +0100

Dnia 06.12.2012 identyfikator: 20040501 <NOSPAMtestowanije_at_go2.pl> napisał/a:
> w którymś z ostatnich numerów chipa był artykuł o ładowaniu baterii w
> laptopie... wniosek był chyba taki, że bateria dłużej pochodzi jak jest
> ciągle doładowywana... tak informacyjnie.

Hmm.. u mnie laptop sam zaproponowal, ze moze zmiejszyc pojemnosc do 80%
lub nawet 50%, zeby akumulator dluzej byl sprawny.

Poniewaz laptop jest bardzo stacjonarny mam ustawione 50% (jakies 2 godziny)
i jesli tylko wiem o jakims zblizajacym sie wyjsciu to jednym kliknieciem
zmieniam na 100% i szybko sie doladowuje.

Nie wiem jak jest naprawde. Posilkuje sie tym co zaproponowal soft od sony.