Re: To siÄ™ narobi...

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Thu, 06 Dec 2012 17:49:52 +0100

W dniu 06.12.2012 09:49, Radosław Sokół pisze:

> Nie ma sensu sprowadzać stwierdzenia "znacznie dłużej" do
> konkretnych liczb.
>
> Ale tak, w tym przypadku po prostu uważam, że 3-4 dni to nie
> jest "znacznie dłużej" niż 1-2 dni. Jeden rząd wielkości wię-
> cej to minimum, by powiedzieć, że działa "znacznie dłużej" na
> zasilaniu bateryjnym.

Jak już Iguan wspomniał, niby nie chcesz sprowadzać do konkretnych
liczb, ale jednak "rząd wielkości to minimum".

Czy takie poglÄ…dy na "znacznie X" masz tylko na czas pracy na zasilaniu
bateryjnym czy też na inne rzeczy?

W sensie - jeżeli jednego dnia kupujesz bułki po 50gr a następnego dnia
są one po 2zł, to nie są znacznie droższe? W sensie - dopiero jak zaczną
być 5zł za bułkę to można mówić o znacznie droższym pieczywie, zaś do
4.50zł to są tylko "po prostu droższe"?

p. m.