Starszy sprzet, instalacja systemu - co tu jest grane ???

Autor: pf <niespamuj_at_wp.pl>
Data: Thu, 6 Dec 2012 10:39:59 +0100

Problem chyba sprzętowy.... Mam takiego pacjenta: stary celeron, chyba ze 2
Ghz, dyski ata, ddr1, te klimaty. Zadanie: zainstalowac na nim xp. Instaluję
z oryginalnej plyty i co chwila rzuca komunikatami, ze jakiegos tam pliku
nie udalo się skopiowac na dysk. Gdyby to bylo kilka plikow to bym olal ale
jest ich conajmniej kilkadziesiat, im dalej tym wiecej. Pomyslalem, ze
pewnie z plytka cos nie tak, przegralem na innym komputerze na nowy nosnik.
Dalej to samo. No to moze czytnik cd nie domaga - nic z tego, na innym
czytniku to samo. No to moze plytka zrodlowa jakas walniata, ale nie
fizycznie tylko jakos inaczej, cos nie tak z plikami - nic z tego, na innym
komputerze z dyskiem podpiętym od komputera problemowego ta sama historia.
Aha, dysk jest nowiutki, na starym bylo to samo. Zabraklo mi juz pomyslow.
Co moge jeszcze z tym zrobic?

Pozdrowienia,
pf