Re: Dyski 3TB i stosunkowo wiekowe płyty główne

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Tue, 04 Dec 2012 23:01:18 +0100

W dniu 2012-12-04 20:03, R.e.m.e.K pisze:

> Ktos tu chyba pisal niedawno, ze Redy padaja jak muchy. Ale sprawdz to, bo
> moglem pomylic model ;-)

Ja pisałem ale z czego co widzę dotyczyło to tylko pierwszej paczki
przysłanej w WD, następne sprzedane sztuki z czego co widzę pracują
poprawnie, nie wiem może coś zwalili z firmware w pierwszych sztukach i
szybko poprawili ... sam mam dwa takie i jeden padł ale po wymianie na
razie wszystko działa poprawnie.
Druga sprawa to chyba lubią po prostu dobre zasilanie więc warto mieć
dobry i stabilny zasilacz ale to tylko obserwacja. Mi najpierw rozwaliło
się właśnie wszystko przez zasilacz bo jak były podpięte w stripe to
padły, po rozpięciu i odpaleniu jako osobne dyski wszystko nagle zaczęło
działać choć po tej operacji jeden jak pisałem jednak padł.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.