Re: Dyski 3TB i stosunkowo wiekowe płyty główne

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 4 Dec 2012 19:56:06 +0100

Dnia Tue, 04 Dec 2012 19:45:10 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Z jakimiś dwiema kartami na SiI miałem problemy -- ich BIOS
> nie rozpoznawał dysków ponad 1 TB i się zawieszał przy wy-
> krywaniu urządzeń.

U mnie w tej chwili ma podpiętego m.in. WDC WD1001FALS-00E8B0. No ale to
1TB, a nie więcej niż 1TB. A pojemniejszego na razie pod ręką nie mam. :-/

(ciach…)
> Nowy BIOS powinien rozwiązywać problem, ale nie udało mi się
> w żaden sposób zrealizować aktualizacji.

Masz na myśli kontroler na chipie Silicon Image?

> PS. Wersja płyty powinna być nadrukowana na samej płycie.

No to trzeba będzie zanurkować do szafki w takim razie. :D

[ Nie dyskutuj z nikim, kto ma nad Tobą pół litra przewagi.                ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]