Reinstalacja systemu

Autor: Kaczysta <zasady.moralne_at_gmai.com>
Data: Mon, 3 Dec 2012 00:00:17 +0100

Na laptopie HP 550 (Vista Home Basic) padł mi system, a płytkę z systemem
dołączoną do tego laptopa trafił szlag.
Nigdzie nie mogę znaleźć płyty instalacyjnej dla tej wersji.
Czy w wersji Windows Vista Bussines istnieje możliwość wyboru wersji systemu
Vista (gdzieś się spotkałem z taką informacją, ze na początku instalacji
pojawia się taka możliwość - próbowałem ale niczego takiego nie napotkałem).
Czy może ma ktoś na ten problem podpowiedź?
Janusz Zawistowski