Re: To siÄ™ narobi...

Autor: Filip454 <filip454_at_filip454.pl>
Data: Sun, 2 Dec 2012 15:54:46 +0100

Dnia 02 Dec 2012 14:47:25 GMT, PK napisa³(a):

> No i to jest konkret. Takie programy s± bardzo wygodne dziêki wygodnemu
> dostêpowi do FTP. Sam na Linuxie u¿ywam w tym celu mc.
>
> Problem polega na tym, ¿e FTPów u¿ywa garstka ludzi, a webmasterzy to
> ju¿ w ogóle. A tezy lecia³y bardzo ogólne :D.
>
> pozdrawiam,
> PK

Dok³adnie, sorry za zamêt, ale czêsto piszê pod wp³ywem emocji.
BTW najlepsza moim zdaniem funkcja w tym kliencie to mo¿liwo¶æ edycji
plików tekstowych bez kopiowania. Klika siê tylko prawym>edytuj i otwiera
siê notatnik. Klikam zapisz i program automatycznie po odebraniu
informacji, ¿e notatnik chce co¶ zapisaæ, pokazuje okno dialogowe, klikam
tak i siê wysy³a. Najszybszy sposób edycji jaki kiedykolwiek widzia³em w
kliencie FTP.

--
Twoje ¼ród³o informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl
Filip454 = Filip dla nieu¶wiadomionych