Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 30 Nov 2012 17:21:09 +0100

Dnia Sun, 25 Nov 2012 12:34:53 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Zależy od jakości monitora (matrycy).
(ciach…)

Sama matryca, to nie wszystko. Tu elektronika sterująca, równomierność
rozprowadzenia podświetlenia też mają bardzo dużo do gadania.

> W pracy miałem taki 19" monitor jakiejś dziwnej firmy i faktycznie w
> pionie kąty miał tragiczne. W domu mam 20" Samsunga 203B i ma kąty bardzo
> dobre jak na TN. Poza odwzorowaniem barw nie widzę specjalnych różnych
> w komforcie między tym Samsungiem a Iiyamą na IPS, którą teraz mam w
> pracy.

Czasami dochodzą różne ułatwiacze życia, do których się przyzwyczajasz
błyskawicznie, a jak Ci je zabiorą, to nagle się okazuje, że bez tego to
ciężko jest. :D

[ Forman: Noble. House: Moronic. It's a synonym.                           ]
[                                          ("House M.D. 3x08 Whac-A-Mole") ]