Re: PC dla rodzicow :) - Monitor

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 29 Nov 2012 19:51:00 GMT

On 2012-11-29, Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote:
> I tak - pierwszy moj strzal to - Asus VH242H, ok. 650 zlociszy brutto.

Ale jesteś świadom tego, że starszym osobom źle pracuje się na dużych
ekranach? :)
Kup im przyjazne 22". Dodatkowe centymetry niewiele zmieniÄ…, a dodatkowe
piksele spowodują tylko większe puste przestrzenie przy przeglądaniu
WWW i większe obciążenie kompa.
Tego Asusa nie widziałem na oczy, ale tak tanie monitory generalnie
potrafią nieźle męczyć wzrok. Poza tym nie ma regulacji w pionie, więc
jak dla mnie to mógłby nie istnieć (choć przynajmniej byli na tyle
trzeźwi, że nie wcisnęli w to błyszczącego panelu :)).

Za podobną kwotę możesz wyrwać niewiele mniejszego NECa czy Della.

Jeśli jednak bardzo zależy Ci na FullHD i 24", to oszczędź trochę
na innych częściach, które nie zrobią Twoim rodzicom żadnej różnicy.
Dell P2412H - niecałe 900 zł.

pozdrawiam,
PK