Re: PC dla rodzicow :)

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Wed, 28 Nov 2012 18:13:05 +0100

W dniu 2012-11-27 18:04, Santana pisze:

> Pewnie skaszaniłeś systemy w komputerach i teraz zwalasz na płyty :)
> Zresztą niestabilność, zwiechy i wyłączanie kompa to niekoniecznie wina
> płyty. No ale grunt to "fachowa" opinia.

LOL, trafiłeś jak kulą w płot. Jeśli chodzi o OSy chciałbyś mieć takie
doświadczenie jak Radosław Sokół, ale zapewne nigdy nawet w połowie go
nie osiÄ…gniesz.
Dla jasności - ja i większość subskrybentów grupy pewnie też nie. Choćby
z tego względu że mamy inną pracę i nawet brak na to czasu. Trafiłeś po
prostu na MVP (nie wiem czy aktualnego, ale parÄ™ lat temu na pewno).
Czasem warto sprawdzić komu się odpisuje, a nie po prostu pisać hurtem
"jesteĹ› gupi" jak co drugi gimnazjalista w internecie potrafi.

--
/MB