Samsung NP-300E5C-S02PL - tworzenie dysków ratunkowych

Autor: Jurek W <jurwaw_at_klub.chip.pl>
Data: Tue, 27 Nov 2012 20:22:03 +0100

Witam Szanownych Grupowiczów
Od kilkunastu godzin jestem posiadaczem Samsunga NP-300E5C-S02PL. Oczywistym
jest, że zanim przerzucę na niego dane - wyniki nie tylko mojej pracy
zostanie on sprawdzony pod kątem ich bezpieczeństwa w razie ewentualnego
uszkodzenia sytemu, czasami z winy użytkownika.
Moje pytanie jest następujące: Jak na tym sprzęcie, dostarczonym z systemem
operacyjnym dostępnym na partycji typu recovery, wykonać dyski ratunkowe
CD/DVD przydatne w sytuacji, kiedy odzyskiwanie (F4) z ukrytej partycji
"recovery" jest też zawodne?

Jurek W