Re: Olympus – WTF?! [NTG]

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 27 Nov 2012 10:27:47 +0100

Dnia Sun, 25 Nov 2012 07:37:45 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

> Mamy przecież ten program w pracowni komputerowej, w której mamy
> zajęcia.

No to czego kwiczysz o jego kupowaniu?

> I "wykładowcy" się nie spodobało nawet to, że użyłem własnej
> pamięci (4GB) do zapisania swojej pracy, którą chciałem
> odrobić</nadrobić) po prostu w domu.

Jak miałeś ją zrobić na zajęciach, to miałeś ją zrobić na zajęciach. Wcale
bym się nie zdziwił, gdyby wykładowca wychodził z założenia, że praca
„odrobiona” w domu wcale nie musi być wykonana przez danego studenta…

[ Kobiety oczekują, że mężczyźni będą odgadywać ich życzenia.              ]
[ To dlatego, że nie umieją ich same sformułować.         (JoeMonster.org) ]