Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 26 Nov 2012 15:44:22 GMT

On 2012-11-26, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl> wrote:
> procesory rozwijają się znacznie wolniej niż kiedyś wiec producenci
> cierpią! Muszą zmienić cały schemat biznesu. Inaczej zbankrutują.
> Szukają wiec sposobów na to, żeby średnie przychody były na podobnym co
> wcześniej poziomie. Tym sposobem może być owa integracja "all in one".
> Klient kupuje rzadziej - ok, niech więc płaci więcej, żeby zachować
> status quo (niezmieniony stan rzeczy).

Tzn. uważasz, że jak ten klient kupuje rzadziej procesory, to nie
wymienia jednocześnie płyt?

Żeby wymiana procesora na ten sam socket miała sens (tzn. przy dużej
dostępności, sensownych cenach itp), trzeba go wymieniać pewnie co 2
lata. Chyba że kupisz nową płytę zaraz po premierze złącza, ale to
nie wyjdzie tanio.

Ja kupiłem aktualnego PCta 2 lata temu. E5400, DDR2. Niedawno
wymieniałem RAM i już na tym nieźle oberwałem. Po CPU na LGA755 to chyba
do antykwariatu trzeba iść...

Powiesz mi pewnie, że mogłem poczekać kilka miesięcy i kupić
coś na LGA 1156 (wydałbym 2x więcej, ale co tam). Tyle że ten socket
też jest właśnie "zamykany" :).

pozdrawiam,
PK