Re: PC dla rodzicow :)

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 26 Nov 2012 15:23:42 GMT

On 2012-11-25, Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote:
> Yyyyy bo juz jest wiec koszt zero. Pasywna jakas, wiec...

Ciągnie 0 prądu, produkuje 0 ciepła, zajmuje 0 miejsca w obudowie,
zwiększa o 0 awaryjność PCta?

Komp bez dużej grafiki można zbudować na jakiejś małej płytce
i zmieścić w zgrabnym pudełku. Karta graficzna wymusza dużą
obudowę, w której trzymasz głównie powietrze. Czy Twoi rodzice
potrzebujÄ… kloca stojÄ…cego pod biurkiem?

Generalnie ja swoim rodzicom kupiłbym (bez wahania) laptopa
lub AIO (tyle że na coś ciekawego z i3 trzeba wciąż wyłożyć 3kPLN, ale
będzie coraz taniej).

> CSM? a) co to za skrot b) co wybralbys zamiast tego GB na LGA1155 z
> chipem 77

CSM (czasem PRO/CSM) to seria ASUS przeznaczona do komputerów biurowych.
Solidne, funkcjonalne i (zazwyczaj) pozbawione bajerów płyty.

pozdrawiam,
PK